M |
Řešíme slovní úlohy Řešíme trojúhelníky Modelujeme tvary z dřívek Počítáme do 9 a 10, rozdělujeme
|
str. 52 - 55 DÚ - dobrovolný - děti si vybírají PL (A5) k procvičování. (Dostávají odměnu - kulaté žetonky - vybarvují si svá políčka.) |
ČJ |
Školák Pepa 1 čteme písmeno S, O, A, M, E, L, I, U, P, J, T, D, Y, R, N, K nová písmena Z, V slabiky z probraných písmen Čteme a píšeme krátká slova a obrázkové věty |
str. 65 - 70
DÚ - str. 63, cv. 1 - přečíst básničku, vybarvit obrázky - vzpomínání na Vánoce. (Nosit obálku se slovíčky každý den do školy)
|
ČT |
Čtení slabik a slov všichni Školák Pepa 1 vlastní kniha - v pondělí 4 hodina - čtenářské dílny v čítárně |
čtenářský trénink číslo 3, str. 48, čteme ve čtenářských dílnách v po 6. 1. 2025 DÚ - čtenářský trénink číslo 4, str. 55, celá strana (budeme číst v po 13. 1. 2025) - nosit si na pondělí vlastní oblíbenou knížku (děti mohou knihu nosit celý týden nebo si ji nechávat ve škole. Mohou si také knihu půjčit ve školní čítárně.) |
Psaní |
Čárymáry s Pepou
Pepova písanka 1 - hůlkové písmo |
str. 40, 41 - rybička str. 42, 43 - slepička DÚ - dopsat vše, po písmeno K - tence tužkou |
Prv |
téma - zima, znaky ročního období, měsíce |
Školák Pepa 1 str. 67, 70
|
AJ |
Unit 2 - toys + numbers 1 - 10 It´s a ball, a bike, a car, a doll, a guitar, a scooter. I´ve got a car. It´s red and blue.
|
písnička - Hello, What´s your name?
|
Úkoly na každý den (stačí 10 minut):
Přeji všem dobrý start v novém roce 2025 |